Zo, Jij hebt je best weer gedaan. Je content staat er weer.

Je klikt op publiceren en nu maar hopen dat het wat doet.

🙄. 🙄 🙄

Wat moet content eigenlijk doen?

Als jij content deelt, wil je dat het effect heeft, dat het relevant is. Voor de ontvanger maar ook voor jezelf. Zodat je met jouw content werkt aan de groei van je business 🚀.

Dit doe je door je te richten op de volgende contentdoelen:

⭐️ Know Like Trust

Voordat iemand klant wordt, moet hij jou beter leren kennen, een goed gevoel bij je krijgen en je vertrouwen. Er zijn specifieke verhalen die jij kunt vertellen om dit voor elkaar te krijgen 😃.

⭐️ Verhogen van jouw expertstatus

Jij bent een expert! Supergoed in je vak. Jij weet dat. Jouw toekomstige klant nog niet. Met de juiste content komt hij daar natuurlijk achter.

⭐️ Meer Engagement

Hoe meer interactie met mensen, hoe groter je zichtbaarheid en hoe sterker je band met jouw volgers. Wissel je content af met specifieke posts die de engagement van je volgers verhogen zodat je direct met hen in contact kan komen.

⭐️ Sales

Al die moeite doen we natuurlijk niet voor niets. We willen uiteindelijk meer klanten en omzet. Vergeet daarom ook niet om je aanbod eens in de zoveel tijd in de spotlight te zetten. Als je dit door middel van story telling doet, is die content leuk om te lezen zodat mensen enthousiast raken.

It’s all in the mix

Als jij zorgt voor een goede mix die leidt tot deze 4 doelen, is je content lekker afwisselend én draag het bij aan jouw businessdoelstellingen.

 

Welk verhaal werkt bij elk doel?

Benieuwd welke verhalen passen bij elk doel?

Bij mijn nieuwe contentmethode krijg jij een volledig uitgewerkte contentkalender met voor 52 weken contentideeën én uitgeschreven verhalen gekoppeld aan deze doelen.

Kant en klaar.

Binnenkort gaan de deuren open en de eerste 100 deelnemers betalen slechts de waanzinnige Early Birdprijs van 47,- (100,- korting 😱.).

Ben jij een van hen? Meld je aan voor de wachtlijst, dan ben jij als een van de eersten bij.

HAAL MEER RESULTAAT MET JE CONTENT IN MINDER TIJD

N

besteed 3 uur per maand aan maandelijkse contentplan

N

zet elke week binnen 1 uur je weekcontent klaar

N

100% focus op je merk- en salesdoelen

Met de ALTIJD RELEVANTE CONTENT METHODE leg in één maand hét fundament voor een jaar lang content waarmee je bouwt aan je merk, expertstatus en sales zonder die dagelijkse contentstress.